نکات مراقبتی تاتو وی تاتو
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

5 نکته ای که باید در مورد مراقبت از خالکوبی جدید بدانید

در نهایت، طرحی که ماه ها در سر خود داشتید اکنون به واقعیت تبدیل شده است و پوست شما یک خالکوبی جدید و جذاب دارد. اما بعدش چی؟ چگونه از آن مراقبت می‌کنید و مطمئن می‌شوید که به خوبی بهبود می‌یابد و همانطور که باید به نظر برسد؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، توصیه هایی که وی تاتو همیشه به مشتریان خود برای مراقبت بعد از تتو دارند بدین شرح است:

 

1. به توصیه های تتو آرتیست خود عمل کنید

توصیه های مراقبت های بعد از تتو هر تتوکار متفاوت است، و گاهی اوقات حتی تتو آرتیست ها در همان استودیو ایده های متفاوتی در مورد بهترین درمان دارند. به دستورالعمل‌هایی که هنرمندتان به شما می‌دهد گوش دهید - اکثر آنها یک جزوه با توصیه‌هایشان چاپ می‌کنند تا شما آن را بردارید.

 

2. پس از چند ساعت به آرامی تاتو را بشویید

اکثر توصیه ها به شما می گوید که 2 تا 5 ساعت اول پوشش روی خالکوبی را بگذارید، سپس آن را با دقت بردارید و به آرامی خالکوبی را با آب ولرم و صابون مایع ملایم مانند Carex بشویید.

3. یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر بمالید

سپس باید یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر مانند Bepanthen (کرم بثورات پوشک) بمالید – هنرمند شما به شما خواهد گفت که چه چیزی را توصیه می کند. پس از آن می‌توانید با فیلم/گاز ریکاوری کنید یا بسته به توصیه هنرمندانتان، آن را در معرض هوا بگذارید. به طور کلی، استودیوها به شما توصیه می کنند که فرآیند تمیز کردن را 3-5 بار در روز تکرار کنید.

 

4. تاتو را تمیز و خشک نگه دارید

خالکوبی را تمیز و خشک نگه دارید و از خیساندن آن در آب به مدت حداقل یک ماه خودداری کنید (دوش گرفتن مشکلی ندارد، حمام مناسب نیست). اگر احتمالاً لباس‌هایتان روی آن ساییده می‌شود، آن را با گاز/فیلم چسبناک و نوار پزشکی بپوشانید.

 

5. از نور مستقیم خورشید خودداری کنید

از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خورشید مگر در موارد ضروری خودداری کنید. خالکوبی‌های بهبود یافته، به‌ویژه خالکوبی‌های رنگی، می‌توانند در زیر نور خورشید محو شوند – بنابراین وقتی به طور کامل بهبود یافت، مطمئن شوید که با SPF بالا پوشانده شده است (بهترین کرم‌های ضد آفتاب ما را در اینجا بررسی کنید)، اگر می‌خواهید اشعه‌هایی را دریافت کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: